torsdag 10 januari 2013

Klimakterie tant

Jag är fan värre än en tant i klimakteriet på kvällarna när jag ska sova. Varm,kall,varm,kall,varm,kall,varm,ångest inte ångest, ångest inte ångest, ångest inte ångest, ledsen, glad,deprimerad,lycklig,rädd, osäker, självsäker, varm,kall,varm,kall,varm,kall,varm, kall.

Detta är bara en liten del av det min hjärna & kropp går igenom på kvällarna när jag ska sova. Tror egentligen mesta dels att det beror på det som händer på måndag.Är super stressad för det hela dagarna men tillåter inte mig själv att ta fram det fören jag ska sova, det är då jag släpper alla skyddsmurar för att hålla stressen och nervositeten borta och då kommer allt över mig som en flodvåg.  Men det kommer att gå bra, det kommer bara att plåga mig i några år och kommer inte att vara så farligt när jag väl är klar med det.Så det är bara att försöka tänka bort de negativa tankarna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar