fredag 1 februari 2013

dhjutretn trdhgrt

Funderar på att göra en ny blogg. Hatar detta bloggnamnet och har ingen aning om vart jag fick de ifrån ens? Deprimerande är det, skäms när jag ska berätta för folk vad den heter haha. 

Grejen är ju den att jag vill ha kvar mina inlägg då jag har en hel del väldigt personliga inlägg och en hel del minnen på denna bloggen. Är det någon som vet hur man förflyttar blogginlägg? Alltså att alla inläggen och de ligger kvar som vanligt typ bara att man byter namn?? ???? 
Kommentera i så fall. 


Och till dig som vill ha karuesellerna sover låtarna, ska försöka fixa det någon dag nu snart! Ska bara få tillgång till min brors dator då det är där låtarna ligger för tillfället. Så jag har inte glömt bort dig. Bara inte haft tid :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar