fredag 1 februari 2013

Tjena hallå hej

Sitter i min säng och fryser som ett as. Hade feber igår och frida hade feber och misstänkt halsfluss idag så jag bara väntar på att det ska bryta ut på mig med. Har lite ont i halsen så imorgon lär jag ju vara helt död. I alla fall så har vi ju bara idrott på fredagar & idag så slutade vi vid tio tiden. Vår idrottslärare frågade oss tjejer om varför vi alltid går med väskan (alla sorters väskor) på armen, med armbågen i sidan och böjer ut handleden. Trodde jag skulle dö av skratt där ett tag för jag kände igen mig såååå mycket av det han sa.  Frida och jag satt oss på subban i väntan på att bussarna skulle komma. Jag twittrade om att vi ville ha sällskap men fick inte ens en favoritmarkering så nu är vi besvikna på VISSA personer..........eller en person iaf.

Tog bussen till färjestaden och åkte med pappa hem därifrån. Kom hem till ett nystädat  & fräscht rum , tack maammaaaaa <3. Åt lite ost och kex och nu ska jag bädda ner mig och dricka latte. Ska även försöka få köra lite idag men vi får se hur det blir med det.

Ska titta på LOTR ikväll, allahopa så kommer ju inte vara klar med de filmerna fören i morgon bitti. Nä nu har jag inget mer vettigt att skriva om såååå taco hej.


fattar ni att det bara är lite mer än ett år sedan denna bilden togs? Kommer inte ens ihåg att jag har haft såndär frisyr haha.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar